ГУМИГУМИ ДИСТРИБУТОРИДИСТРИБУТОРИ СЪВЕТИСЪВЕТИ

Печат и новини от Michelin

ДЕБЮТ ЗА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КАМПАНИЯ „MICHELIN CROSSCLIMATE“ – иновативна реклама за иновативна гума

ДЕБЮТ ЗА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КАМПАНИЯ „MICHELIN CROSSCLIMATE“ – иновативна реклама за иновативна гума

1 март 2016 г.: Днес Michelin – една от най-предпочитаните европейски марки , пуска новата си телевизионна рекламна кампания, представяща иновативната гума MICHELIN CrossClimate.

Michelin съчета успешно летни и зимни технологии в една гума, която осигурява безопасност при всякакви условия. Нова, различна и неочаквана, MICHELIN CrossClimate е единствената лятна гума, проектирана с оглед на променящите се метеорологични условия.

За да покаже нагледно работните характеристики на тази гума, Michelin създаде незабравима и забавна история за марката, която прилича повече на филм, отколкото на реклама.

Тя показва семейство, на чийто път се изпречват три Титана на времето – Горещина, Дъжд и Сняг. Човечето Michelin се изправя срещу заплашителните злодеи и спасява семейството, тъй като с MICHELIN CrossClimate автомобилистите „са въоръжени за неочаквани метеорологични промени“.

Оригиналната кампания е разработена от TBWA и е продължение на поредицата от анимирани презентации с известния посланик на марката – Bibendum (познат също като човечето Michelin), показан в анимиран свят.

Кампанията, чиято цел е да увеличи видимостта на марката и да осигури максимална информираност за иновативната гума, започва да тече днес по няколко избрани телевизионни канала, които са уместни за целевата аудитория на Michelin.

КОНТАКТ С МЕДИИТЕ

DRĂGAN Irina

PR Manager 004/021.202.66.06

irina.dragan@michelin.com