ГУМИГУМИ ДИСТРИБУТОРИДИСТРИБУТОРИ СЪВЕТИСЪВЕТИ

Печат и новини от Michelin

MICHELIN МОЖЕТЕ ДА БЪДЕТЕ ДО ДРУГИТЕ, КОГАТО НАИСТИНА Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ

MICHELIN МОЖЕТЕ ДА БЪДЕТЕ ДО ДРУГИТЕ, КОГАТО НАИСТИНА Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ

Michelin стартира нова комуникационна кампания, променяща изцяло начина, по който водещата марка гуми представя ползите за потребителите. Michelin реши да обнови стила си на комуникация, за да направи марката по-достъпна и уместна за клиентите. Концепцията за изграждане на марката акцентира върху създаването на емоционална връзка с потребителите и показва как можете да разчитате на Michelin, когато наистина е от значение да сте на конкретно място.

Поредицата от действителни сценарии показва типични ситуации, които могат да се случат на всеки от нас, когато близките ни имат спешна нужда да ги подкрепим с физическото си присъствие в напрегнати и емоционални моменти. Млад баща, майка, риятел прекъсват текущите си занимания

и тръгват към важните за тях хора. Те шофират, за да присъстват в моменти, когато те имат най-голяма нужда от тях, и по време на пътуванията си могат да разчитат на своите дълготрайни гуми Michelin, че ще пристигат в пълна безопасност.

България аудитория може да види новата кампания по телевизията, включително уебсайта на Michelin на местния език. Кампанията започна на регионално ниво в края на март и ще продължи до края на април. Тя отбелязва пускането на пазара на гумата за леки автомобили MICHELIN CrossClimate+: второто поколение на революционната иновация на Michelin.

За да видите новата реклама и да научите повече за уникалната продуктова оферта на Michelin, включително отзиви от потребители, посетете местния уебсайт на марката. Видеоклипът на местен език можете да намерите тук.

Връзки с медиите:
Ирина Драган - PR Мениджър, irina.dragan@michelin.com, 0040.729.308.145
Интернет:
www.michelin.bg


КОНТАКТ С МЕДИИТЕ

DRĂGAN Irina

PR Manager 004/021.202.66.06

irina.dragan@michelin.com