Шарката на протектора на гумата MICHELIN Pilot Alpin 4 може да се различава от показаната. В зависимост от размера, протекторът може да бъде асиметричен или насочен.
Защо използвате асиметрични и насочени шарки на протектора?
Наистина, новата гума MICHELIN Pilot Alpin 4 съществува с 2 различни шарки на протектора. MICHELIN работи едновременно върху тези две решения: първото е произведено в сътрудничество с Porsche, второто в по-общо развитие. И двете решения дадоха отлични резултати. Всяка от шарките на протектора зачита философията "Ridge'n'Flex" и използва едни и същи елементи в малко по-различни комбинации.
Традиционно асиметричните протектори се възприемат като предлагащи по-добро управление. Какво ще кажете за поведението, предлагано от MICHELIN Pilot Alpin 4 с насочен протектор?
Всъщност използването на асиметричен модел на протектора е едно от решенията за подобряване на управлението, но не е единственото. Както знаете, гумата е продукт с много елементи. Като ги комбинирате по различни начини, можете да получите отлично поведение, независимо дали протекторът е асиметричен или насочен. Един пример е новата насочена гума MICHELIN Pilot Alpin 4, одобрена от Porsche за нейните модели 911 и Boxster.
Това означава ли, че гумата с насочен протектор Michelin Pilot Alpin 4 е запазена за автомобили на Porsche?
Не, не само.
Може да мислите така, защото започнахме с размери за автомобили Porsche, но можем да направим гуми с насочен протектор за други превозни средства, за да отговорим по-добре на изискванията на производителите.
Днес тези размери се предлагат в две версии: V и W (със или без специфична маркировка за Porsche).
Размери с насочена шарка на протектора: