Страницата е повредена

Симптом: вдлъбване

car edito 6 5 tip indention 140319 help and advice

Диагностика: Това не е проблем. Явлението е нормално за радиална страница.

  • Вдлъбванията са съвсем естествени при радиални гуми (каквито са повечето гуми) и не се отразяват на работните им показатели.
  • Гумите Ви са снабдени с един или повече слоеве от текстилни корди в конструкцията на страницата, които са успоредни помежду си. (В протектора се използват стоманени корди.) В местата на застъпване на кордите често има леки вдлъбнатини.

Симптом: издутина или балон

Диагностика: Повреда на гума, която изисква ремонт

  • Повечето пробиви, дупки от гвоздеи или срязвания до 6 мм (¼"), ограничени до протектора, могат да бъдат ремонтирани от специалист гумаджия, като се използват процедури, одобрени за отрасъла.
  • Ремонт без сваляне на гумата, само със залепване, е ненадежден и опасен, тъй като след пробиване на гума тя трябва да бъде прегледана отвътре.
     

Решение:

  • Правилният ремонт на една радиална гума (каквито са повечето гуми) включва залепване на каучукова лепенка върху вътрешната облицовка на гумата и запълване на дупката с каучук.
  • Не се опитвайте да ремонтирате гуми с пробиви на протектора над 6 мм (1/4") или каквито и да било пробиви на страниците. Освен това не ремонтирайте гуми, износени до под 2/32" от дълбочината на протектора.
  • Сменете повредената гума с резервна – но не забравяйте най-напред да проверите правилното налягане на напомпване и ограниченията за скорост и пробег върху страницата на резервната гума. Закарайте автомобила си за преглед в сервиз за гуми.

car edito 6 5 tip budgebubble 140908 help and advice

Използвате уеб браузър, който не се поддържа
Използвате интернет браузър, който не се поддържа от този уебсайт. Това означава, че някои функции може да не работят, както е предвидено. Това може да доведе до странно поведение по време на сърфирането. Използвайте или актуализирайте/ инсталирайте някой от следните браузъри, за да използвате пълноценно този уебсайт