ГУМИГУМИ ДИСТРИБУТОРИДИСТРИБУТОРИ СЪВЕТИСЪВЕТИ

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

ПОДГОТВЕТЕ ПИСТАТА. ПИСТОВАТА ГУМА, ОДОБРЕНА ЗА ПЪТЯ

  • Летни
  • Пистови
ГЛОБАЛНА ОЦЕНКА ВЪЗ ОСНОВА НА 314 коментара
Прочети 314 коментара
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • ГОРЕ

ПОДГОТВЕТЕ ПОКУПКАТА СИ

РАЗБЕРЕТЕ СЕГА

ОТКРИЙТЕ ДИСТРИБУТОР

ГУМАТА, предназначена да се отличи при пистовите обиколки и хомологирана за употреба по открити пътища!

Защо това е най-подходящата гума за мен?


Най-добро време при обиколки на сухо(1)

Средно 1''20 по-бърза от конкурентите(1)


Най-голямата издържливост на писта(2)

Средно 40% повече обиколки от конкурентите(2)


Най-добра регулярност в класа си на времето за обиколка(3)


Новата MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: с най-добро време на пистата

Този последен вариант на MICHELIN Pilot Sport Cup 2 е направен специално за опитни шофьори на хиперспортни автомобили. Маркираната с "R"  MICHELIN Pilot Sport Cup 2 постига екстремни нива на странично сцепление благодарение на изключителните каучукови смеси, идващи директно от отдела за моторни спортове. Фокусирана върху точността, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R осигурява както сцепление, така и прецизно управление!

Галерия

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Одобрена за шосейна употреба, проектирана за пистата
Технология Track Longevity 2.0®
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, рекордно време за обиколка в Нюрбургринг

Какво стои зад нея?


Технология Bi-Compound

Използване на две различни смеси от лявата и дясната страна на протектора
- Външна страна: Високомолекулен еластомер осигурява сцепление на сухо, особено в остри завои
- Вътрешна страна: По-твърд еластомер оптимизира управлението и сцеплението на мокра настилка


Технология Track longevity 2.0®

- По-бавно износване на външното рамо
- Външно рамо, подсилено със специален каучук с висока устойчивост на износване
За по-голяма издръжливост / по-дълъг пробег на пистата


Открий последния вариант на MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: с най-добро време на пистата

'По-бърза с 0,5 сек. на километър на пистата и подлудяваща хронометристите на Нюрбургринг Нордшлайфе(4)

Размери и класове върху етикета

Размери и класове върху етикета

Широчина Височина Диаметър Тobap Скорост Характеристики
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL E E 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K2 E E 71dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | J E C 71dB
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
275 35 R 21 103 ZR(Y) XL | MO1 E E 71dB
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K2 E E 74dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | J E E 73dB
315 30 R 21 105 ZR(Y) XL | MO1 E E 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB

ОЦЕНКИ И КОМЕНТАРИ

ОЦЕНКИ И КОМЕНТАРИ

2 OF 314

  • ОБЩА ОЦЕНКА
    1 5 5
    • ПОВЕДЕНИЕ НА СУХО
      100%
    • ПОВЕДЕНИЕ НА МОКРО
      40%
    • ДЪЛЪГ ПРОБЕГ
      40%
    Бихте ли препоръчали тази гума?
    ДА
    Piste Франция, Март 9, 2015 Pratique 2 fois par an du pilotage sur piste,5 fois par an a Alicante et fois par an à Budapest via les autobans(235 km/h GPS)
    АВТОМОБИЛ peugeot RCZ
    |
    РАЗМЕР ГУМИ 19
  • ОБЩА ОЦЕНКА
    1 5 5
    • ПОВЕДЕНИЕ НА СУХО
      100%
    • ПОВЕДЕНИЕ НА МОКРО
      100%
    • ДЪЛЪГ ПРОБЕГ
      100%
    Бихте ли препоръчали тази гума?
    ДА
    Recomand MICHELIN Румъния, Юли 17, 2014 Cu anvelope MICHELIN drumul iti pare mai lin.
    АВТОМОБИЛ opel
    |
    РАЗМЕР ГУМИ 16
  • ЛЕК АВТОМОБИЛ
  • SUV - 4X4
  • ВАН – КАРАВАНА
Loader

Правни положения

(1) Резултати от тестове, възложени от Michelin и проведени от ЦЕНТЪРА ЗА ТЕСТОВЕ DEKRA през май 2017 г. на размер 235/35-19 и 305/30-19. с автомобил Porsche 911 GT3 (997) . Разлика в средното време за обиколка на пистата „Шарад“ (Франция). Сравнение на MICHELIN Pilot Sport Cup 2 и PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R и TOYO Proxes R888 R.
(2) Тест, възложен от Michelin и проведен от ЦЕНТЪРА ЗА ТЕСТОВЕ DEKRA през май 2017 г. на размери 235/35-19 и 305/30-19 с автомобил Porsche Carrera S. Разлика в средното време за обиколка на пистата „Шарад“ (Франция) без повреда на гумите. Сравнение на MICHELIN Pilot Sport Cup 2 и PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R и TOYO Proxes R888 R.
(3) Външни тестове, възложени от Michelin и проведени от ЦЕНТЪРА ЗА ТЕСТОВЕ DEKRA през май 2017 г. на размери 235/35-19 и 305/30-19 с автомобил Porsche Carrera S. Преценка на регулярността по време на увеличаването на времето за обиколка с броя на обиколките на пистата Сиркуит Шарад (Франция), сравняваща MICHELIN Pilot Sport Cup 2 с PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R и TOYO Proxes R888 R..
(4) Вътрешно проучване в Нардо, проведено от Michelin, през януари 2018г, с PORSCHE 911 GT2 RS на размери 265/35-20 на преден мост & 325/30-21 на заден мост, измери -2.9sec/обиколка в равнение с MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
(5) Мнение на потребителите (301) за гумата MICHELIN Pilot Sport Cup 2, публикувано на 19.09.2018 г на всички европейски уебсайтове на Michelin (информацията е обобщена и събрана на : www.michelin.fr и е удостоверена от съдебен изпълнител)

Запазете качеството и ефективността на Вашите гуми. Изтеглете нашето ръководство с препоръки за безопасност, за да научите повече за нашите съвети за безопасност и употреба.



ШОСЕЙНА УПОТРЕБА

• Придържайте се към налягането, препоръчано от автомобилния производител

ПИСТОВА УПОТРЕБА

- ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ
• За ден, прекаран на пистата, винаги започвайте с налягането, препоръчано за ШОСЕЙНА УПОТРЕБА ROAD USE, което загрява постепенно гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
• След стабилно изминаване на обиколките, проверете и само тогава леко коригирайте налягането, за да достигнете най-доброто оперативно ниво

- ГОРЕЩИ ГУМИ

• Най-доброто оперативно налягане на гумите MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 е между 2.3 бара (33 psi) и 2.7 бара (39 psi) когато са загряти, в зависимост от модела на автомобила и пистата, на която се използват.
• Въпреки това, някои модели автомобили ще изискват по-високо налягане от 2.7 бара (39 psi, когато са горещи)

- СТУДЕНИ ГУМИ

• Никога не използвайте налягане под 1.9 бара (28 psi) при студени гуми
• За да се оптимизира пробега на гумата MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 на пистата, Michelin силно препоръчват да се използва минималното нялагане, което попада в границите между 2.0 (29 psi) и 2.4 бара (35 psi)

ВНИМАНИЕ

• Редовно проверявайте оставащите дълбочини на протектора (минимум 1.6 mm) и се уверявайте, че няма повреди
• Редовно проверявайте външните страници: ако забележите каквото и да било ниво на износване, като например заличаване на маркировките по страниците, това може да бъде знак че налягането е ТВЪРДЕ НИСКО. В този случай повишете налягането най-малко с 0,2 бара (+3 psi) за повече сцепление и максимално дълъг пробег на писта.
• Най-добрият показател (сцепление) се постига чрез сцеплението на протекторната шарка, а не чрез страниците.
След ден на пистата
• Винаги проверявайте износването на вашите гуми MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 и оставащите дълбочини на протектора, които трябва да бъдат минимум 1.6 mm, за да се гарантира, че няма да се повредят
• Преди да напуснете пистата и да се върнете отново на шосето: се уверете, че гумите са се охладили и регулирайте налягането до препоръчаното от производителя ниво
• Не забравяйте да включете отново електронните системи за безопасност, асистенция и следене на налягането.

ВНИМАНИЕ!
• Ако няма да се използват дълго време, свалете гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP2 (монтирани на джантите) и ги съхранявайте при налягане, изпуснато до половината на нормалното
• Съхранявайте гумите на чисти, сухи места, далеч от пряка слънчева светлина и източници на озон (електрически устройства и материали), при температура над 0°C (32°F), в съответствие с информацията от техническата документация на MICHELIN или техния уебсайт.
• Не използвайте, съхранявайте, третирайте или транспортирайте гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 при температура на околната среда под -10°C (14°F)
• При тези условия компонентите на гумата могат да се влошат и да понижат работните й характеристики, а ниските температури могат да доведат до напукване или повреждане на каучуковата смес и да намалят потенциала й при употреба
• Никога не използвайте гуми с пукнатини, наранявания и повреди по страницата или протектора. В случай на съмнение, моля, консултирайте се с местния технически отдел на Michelin
• Когато са използвани интензивно на пистите за дълъг период от време , моля, имайте предвид, че гумата и нейният каркас могат да се повредят от редовното преминаване през бордюрите в краищата на пистите
• Препоръчително е след всяка обиколка гумите да бъдат проверявани визуално, преди да се върнете обратно на пистата
• В случай на продължително минаване през бордюри (или при излизане от пистата), препоръчително е да се провери вътрешното състояние на гумите и конструкцията им като ги демонтирате от джантата и направите детайлен оглед на външната и вътрешната част на гумата.

Регулиране на геометрията, например вертикален наклон/ъгъл на отваряне или събиране
• На пистата: геометрията (и по-специално вертикалния наклон) може да бъде регулирана, за да се подобри скоростта при завиване и сцеплението чрез максимално увеличаване на отпечатъка на гумата, като по този начин се предотвратява и прекомерното износване външната страна на раменната част.
Вертикален наклон: за оптимални резултати на пистата отрицателният вертикален наклон трябва да бъде между -1,5° и -3°, в зависимост от трасето на пистата и типа на автомобила. Отрицателният наклон НИКОГА не трябва да надвишава –4°
• Стойностите на вертикалния наклон за шосейна употреба трябва да отговарят на препоръчителното регулиране за „шосейна употреба“, за да се осигури правилно управление и поведение, както на автомобила, така и на гумите

ПРЕПОРЪКИ ЗА УПОТРЕБА
• MICHELIN Pilot Sport Cup 2 е гума за писта (гума полу-слик), оптимизирана за употреба на СУХА писта, а последният вариант MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R е за екстремно поведение на СУХО при състезания на писта .
На мокри писти и шосета, гумите полу-слик, и по-конкретно в износено състояние, могат да бъдат изключително повлияни от явлението “аквапланинг”. На мокри пътищата шофирайте внимателно и с ниска скорост. Освен това се уверете, че системите за асистиране на автомобила са включени.
Въпреки това, тези гуми отговарят на законовите изисквания за употреба на обществени магистрали и пътища в страните, в които се предлага на пазара.
• За добро поведение на пистата и на пътя се препоръчва монтирането на комплект от 4 гуми MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Като специална гума за изключително сухи условия, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R има нужда от фаза на загряване, сравнена с тази на пистовите гуми, за да се осигури достигането на оптимално поведение.