
Основни ползи за Michelin Pilot Sport Cup 2 R Гума

Pilot Sport Cup 2 R ПРЕГЛЕД НА ГУМИ
Има 1 отзива за MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R

глобален знак
1-1 на 1 отзива

Race Day on a Porsche GT3 With Cup 2 R
Incredible Results on the race day we almost a whole second faster just by swap from cup 2 to Cup 2 R Little tricky to set the right pressure and temperatures but finally we do it right. and very satisfy with the tires.
- Гумите MICHELIN Pilot Sport Cup 2 и& MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* са гуми полу-слик, специално оптимизирани за употреба на сухи писти. Последният вариант на MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R е оптимизиран за състезания на екстремно сухи писти.
- На мокри писти и шосета, гумите полу-слик могат да бъдат изключително податливи на “аквапланинг”, особено ако са износени. При шофиране на мокри пътни настилки трябва да бъдете изключително внимателни и да намалите скоростта. Не забравяйте да включите системата за подпомагане на водача на автомобила. Въпреки това, тези гуми отговарят на законовите изисквания за употреба по обществени магистрали и пътища в страните, в които се предлагат на пазара.
- За по-добро управление на писта или на шосе, препоръчваме монтирането на комплект от четири гуми.
- Допълнителна информация за употреба на гумите MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: Подобно на всяка друга гума, която е специално разработена за използване при изключително сухи условия, за да осигури оптимална производителност, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R трябва да премине през фаза на загряване.
- Ако смятате да не използвате гумите за дълъг период от време е нужно да ги демонтирате (заедно с джантите) и да ги съхранявате изпуснати до половината от нормалното им налягане.
- Съхранявайте гумите в чисто и сухо помещение, далеч от пряка слънчева светлина и източници на озон (електрически устройства и материали/химикали), при температура над 0°C (32°F), в съответствие с инструкциите, съдържащи се в техническата документация на MICHELIN или на техния уебсайт.
- Гумите MICHELIN Pilot Sport Cup 2 не трябва да се използват, съхраняват, третират или транспортират при температури под -10°C (14°F).
- Съхранението при такива условия може да влоши състоянието на основните компоненти на гумата, което ще доведе до спад в работните й характеристики, а ниските температури могат да причинят напукване или повреди по протектора, правейки я негодна за употреба.
- Не използвайте гуми с пукнатини, наранявания и повреди по страницата или протектора. В случай на съмнение, моля, консултирайте се с местния технически отдел на MICHELIN
- Следете за появата на повреди по гумата и протектора ѝ по време на интензивно и продължително използване на писта, особено при регулярно пресичане на бордюрите на шиканите .
- Препоръчително е да оглеждате гумите за повреди след всяка обиколка, преди да се върнете на пистата
- При повтарящо се преминаване през бордюри (или при излизане от пистата), се налага извършването на по-обстойна проверка на вътрешното състояние на гумите и конструкцията им. Те трабва да бъдат демонтирани от джантата и външната и вътрешната им част да бъде прегледана от специалист.
- Когато сте на пистата, геометрията (и по-специално вертикалният ъгъл (наклон) на колелата спрямо пътната настилка) може да бъде регулирана, за да се подобри скоростта при завиване и сцеплението чрез максимално увеличаване на отпечатъка на гумата, като по този начин се предотвратява и прекомерното износване на външната страна на раменната част.
- Ъгъл на страничния наклон: за оптимални резултати на пистата, отрицателният наклон трябва да бъде между –1,5° и –3° в зависимост от трасето и типа на автомобила. Отрицателният наклон никога не трябва да надвишава –4°.
- За да обезпечите правилното поведение и управление на автомобила и на гумите си, ъгълът на страничния наклон на колелата при шосейна употреба трябва да отговаря на препоръчителните стойности за шофиране по „шосе” .