product header

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 R
  • летни

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • Гуми за лек автомобил

С НАЙ-ДОБРО ВРЕМЕ НА ПИСТАТА

Гумата, предназначена да се отличи при пистовите обиколки и хомологирана за употреба по открити пътища!

  • летни

ЗАЩО ТОВА Е НАЙ-ПОДХОДЯЩАТА ГУМА ЗА МЕН?

benefit1

benefit1

Пистовата гума с най-добри характеристики за постигане на най-добри времена за обиколка (1)

-0,5 сек на км време за обиколка на писта на сухо (1)
- еквивалент на +150 к.с. за автомобил, задвижван от 520 к.с. (2)
- изключително добро странично сцепление на сухо и прецизност на управлението

product image

product image

Проектирана заедно с производителите на оригинално оборудване за някои от най-мощните автомобили, за да счупят рекордите

- хомологирана за AMG, FERRARI и PORSCHE
- най-добри времена за обиколка на Нюрбургринг Нордшлайфе (3)

premium touch

premium touch

Уникален дизайн “Premium Touch”, за да се усъвършенстват най-престижните автомобили и супер-автомобили.


КАКВО СТОИ ЗАД НЕЯ?

Ексклузивна каучукова смес, директно взаимствана  от моторните спортове

Изключително ориентирана към сухи условия със специална формула

Преработена шарка на протектора за увеличаване на контактното петно с около 10% (4)

Външно рамо : Намален брой на стъпките и напречен коефициент на порьозност (4)
Централна зона : по-тесни канали (4)
Вътрешно рамо : непроменен дизайн за поведение на мокро

Повишена структурна здравина (4)

Реконструирана конструкция, за да се използва пълния потенциал на допълнителното сцепление, осигурено от двойката протекторен рисунък и смес.

2 предлагани размера за тази гума

Джанта

20''
21''
265/35 ZR20 (99Y) N0
Широчина 265
Височина 35
Диаметър 20
Тobap 99
Скорост (Y)
Хомологизирана за PORSCHE
етикетиране

E

E

071dB

325/30 ZR21 (108Y) N0
Широчина 325
Височина 30
Диаметър 21
Тobap 108
Скорост (Y)
Хомологизирана за PORSCHE
етикетиране

E

E

073dB

ПРАВНИ ПОЛОЖЕНИЯ
 

(1) Вътрешно проучване в Нардо, проведено от Michelin през януари 2018 г., с автомобил PORSCHE 911 GT2 RS за размери 265/35-20 на преден мост и 325/30-21 на заден мост, с резултат -2,9 сек/на обиколка спрямо MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
(2) Въз основа на вътрешна симулация, която интегрира мощността на автомобила, теглото, аеродинамичните характеристики, сцеплението на гумите и състезателната писта
(3) Porsche 911 GT2 RS, 27 септември 2017 г., Нюрбургринг Нордшлайфе, най-добра обиколка : 6 мин. 47 сек., Porsche 911 GT3 RS, 20 април 2018 г., Нюрбургринг Нордшлайфе, най-добра обиколка : 6 мин. 56 сек., Porsche 911 GT2 RS MR, 25 октомври 2018 г., най-добра обиколка : 6 мин. 40 сек.
(4) Вътрешни изпитвания в сравнение с предшественика MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 на размери 265/35R20 и 325/35R21 

ШОСЕЙНА УПОТРЕБА
• Придържайте се към налягането, препоръчано от автомобилния производител 

ПИСТОВА УПОТРЕБА
- ОСНОВНИ ПОЛОЖЕНИЯ 
• За ден, прекаран на пистата, винаги започвайте с налягането, препоръчано за ШОСЕЙНА УПОТРЕБА ROAD USE, което загрява постепенно гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R
• След стабилно изминаване на обиколките, проверете и само тогава леко коригирайте налягането, за да достигнете най-доброто оперативно ниво 

- ГОРЕЩИ ГУМИ
• Най-доброто оперативно налягане на гумите MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 R е между 2.3 бара (33 psi) и 2.7 бара (39 psi) когато са загряти, в зависимост от модела на автомобила и пистата, на която се използват.
• Въпреки това, някои модели автомобили ще изискват по-високо налягане от 2.7 бара (39 psi, когато са горещи)

- СТУДЕНИ ГУМИ
• Никога не използвайте налягане под 1.9 бара (28 psi) при студени гуми
• За да се оптимизира пробега на гумата MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R на пистата, Michelin силно препоръчват да се използва минималното нялагане, което попада в границите между 2.0 (29 psi) и 2.4 бара (35 psi)

ВНИМАНИЕ
• Редовно проверявайте оставащите дълбочини на протектора (минимум 1.6 mm) и се уверявайте, че няма повреди 
• Редовно проверявайте външните страници: ако забележите каквото и да било ниво на износване, като например заличаване на маркировките по страниците, това може да бъде знак че налягането е ТВЪРДЕ НИСКО. В този случай повишете налягането най-малко с 0,2 бара (+3 psi) за повече сцепление и максимално дълъг пробег на писта.
• Най-добрият показател (сцепление) се постига чрез сцеплението на протекторната шарка, а не чрез страниците. 


След ден на пистата
• Винаги проверявайте износването на вашите гуми MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R и оставащите дълбочини на протектора, които трябва да бъдат минимум 1.6 mm, за да се гарантира, че няма да се повредят 
• Преди да напуснете пистата и да се върнете отново на шосето: се уверете, че гумите са се охладили и регулирайте налягането до препоръчаното от производителя ниво
• Не забравяйте да включете отново електронните системи за безопасност, асистенция и следене на налягането.

ВНИМАНИЕ!
• Ако няма да се използват дълго време, свалете гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP2 (монтирани на джантите) и ги съхранявайте при налягане, изпуснато до половината на нормалното
• Съхранявайте гумите на чисти, сухи места, далеч от пряка слънчева светлина и източници на озон (електрически устройства и материали), при температура над 0°C (32°F), в съответствие с информацията от техническата документация на MICHELIN или техния уебсайт.
• Не използвайте, съхранявайте, третирайте или транспортирайте гумите MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 при температура на околната среда под -10°C (14°F)
• При тези условия компонентите на гумата могат да се влошат и да понижат работните й характеристики, а ниските температури могат да доведат до напукване или повреждане на каучуковата смес и да намалят потенциала й при употреба
• Никога не използвайте гуми с пукнатини, наранявания и повреди по страницата или протектора. В случай на съмнение, моля, консултирайте се с местния технически отдел на Michelin 
• Когато са използвани интензивно на пистите за дълъг период от време , моля, имайте предвид, че гумата и нейният каркас могат да се повредят от редовното преминаване през бордюрите в краищата на пистите 
• Препоръчително е след всяка обиколка гумите да бъдат проверявани визуално, преди да се върнете обратно на пистата
• В случай на продължително минаване през бордюри (или при излизане от пистата), препоръчително е да се провери вътрешното състояние на гумите и конструкцията им като ги демонтирате от джантата и направите детайлен оглед на външната и вътрешната част на гумата.

Регулиране на геометрията, например вертикален наклон/ъгъл на отваряне или събиране
• На пистата: геометрията (и по-специално вертикалния наклон) може да бъде регулирана, за да се подобри скоростта при завиване и сцеплението чрез максимално увеличаване на отпечатъка на гумата, като по този начин се предотвратява и прекомерното износване външната страна на раменната част. 
Вертикален наклон: за оптимални резултати на пистата отрицателният вертикален наклон трябва да бъде между -1,5° и -3°, в зависимост от трасето на пистата и типа на автомобила. Отрицателният наклон НИКОГА не трябва да надвишава –4°
• Стойностите на вертикалния наклон за шосейна употреба трябва да отговарят на препоръчителното регулиране за „шосейна употреба“, за да се осигури правилно управление и поведение, както на автомобила, така и на гумите

ПРЕПОРЪКИ ЗА УПОТРЕБА
• MICHELIN Pilot Sport Cup 2 е гума за писта (гума полу-слик), оптимизирана за употреба на СУХА писта, а последният вариант MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R е за екстремно поведение на СУХО при състезания на писта .
На мокри писти и шосета, гумите полу-слик, и по-конкретно в износено състояние, могат да бъдат изключително повлияни от явлението “аквапланинг”. На мокри пътищата шофирайте внимателно и с ниска скорост. Освен това се уверете, че системите за асистиране на автомобила са включени.
Въпреки това, тези гуми отговарят на законовите изисквания за употреба на обществени магистрали и пътища в страните, в които се предлага на пазара.
• За добро поведение на пистата и на пътя се препоръчва монтирането на комплект от 4 гуми MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Като специална гума за изключително сухи условия, MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R има нужда от фаза на загряване, сравнена с тази на пистовите гуми, за да се осигури достигането на оптимално поведение.